Ett sommarminne

2011-08-24 19:24:09 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


En cool cowboy i staden.


Här har vi min ridlärare Stefan och hästen Skip på showen.

Elisa Thorell var indian med sin egen häst .

Och man kan säja att hon hade ett gott samarbete med sin häst.

Det gick hett till på showen.
Och det sprängdes dass.








En dag i början på sommaren besökte jag och tjejerna och mormor och morfar Western Farm det var kul att se hästarna som jag ridit på när jag tog ridlektioner på farmen i våras och det var väldigt uppskattat av tjejerna. 


Jeanette <3

Kommentarer

Många fina bilder. =)

2011-08-25 11:48:28
Johanna

Härliga bilder från wf. Snyggt med ny design på bloggen.

// Johanna

2011-08-29 18:22:21

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu