Hej här är jag

2011-01-13 12:48:02 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


 Hej jag är en tjej eller ska man säja tant eller kvinna ?? jaja jag är iallafall 38 år och jag är gift och har två hästtokiga tjejer på 10 och 12 år, vi bor högt upp i den norra delen av Sverige där jag trivs och älskar att bo och jag skulle aldrig kunna tänka mig att flytta. Mina intressen är fotografering, heminredning, skidåkning på längden och utför, köra skoter,fjällvandra, vara i våran husvagn och vara med min familj. Mitt största intresse just nu är ,träning av vår första snart 3-åriga engelska setterhane Falcsagans Gorby, han är en helt otroligt underbar hund och han passar mig så bra som första hund, tillsammans brukar vi gå långa promenader, åka skidor, jaga fågel, gå på utställning, fara på olika kurser, träna med våran underbara coach som har hjälpt oss så mycket, utan henne hade vi inte kommit någonstans. Mitt största mål med Gorby är att en dag kunna starta honom på ett jaktprov, så just nu är det stor fokus på att fixa apporttestet.

Jag har tidigare haft en blogg som heter www.tusenting.blogg.se men den har jag nu tyvärr  fått lägga ner då den krånglat så mycket men är ni sugna kan ni ju alltid gå in och kika runt där och titta på vad jag hållit på med förrut.

Välkommen till min nya blogg hoppas ni vill följa mig och min vardag och det som jag tycker är roligt att göra här i livet och hoppas ni kan lämna en liten kommentar också för då blir jag väldigt glad.

Ha ett bra liv och ta hand om varandra där ute i världen !!



P.s det är min dotter som har gjort min header och det är även hon som tagit alla fotografierna med sin nya kamera en Sony a 290 som hon köpte för sina julklappspengar Tack gumman för hjälpen.

Kommentarer
Johanna

Hej!

Så fin bloggen har blivit.Flickorna är verkligen duktiga på detta. Kul att du nämner coachen, även om hon kan vara lite bestämd ibland ;)Jag länkar den nya bloggen på vår hemsida.

Ha det så bra!

// Johanna

2011-01-13 15:57:49
Felicia

varsågod :D

2011-01-13 17:09:18

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu