En helg i fjällen

2011-03-29 17:11:15 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..
















I helgen har vi varit i vår husvagn i fjällen, på lördag fick jag följa med Stefan och Håkan högt upp på fjället och träna med Gorby och deras hundar, det var en lite mulen blåsig dag men det var en lyckans dag för jag och Gorby fick till ett komplett fågelarbete med stånd, avance med resning, skott och lugn i flog och det var en helt underbar upplevelse, det är det man länge väntat på att få uppleva. På söndag for D ut med Gorby och jag svärfar och tjejerna for ut med skotrarna och pimplade lite och grilla och myste vi fick ingen fisk men det blev lite fotografering både för mig och F, på lördag hade jag kameran med mig men den funkade inte som den skulle tyvärr.



Jeanette <3

Kommentarer
Johanna

Härliga bilder efter våran trevliga helg. Kul att det gick så bra med Gorby.

// Johanna

2011-03-29 18:14:54

Härliga bilder! Kul med komplett fågelarbete. Keep up the good work!

/Elin

2011-03-29 18:51:51
Mamma

Ja, se där! Den skylten var inte satt upp igår!

Nuortajauratj! Ja, livet är inte lätt.

2011-03-30 15:49:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu