Det blommar i vår trädgård

2011-06-14 14:06:12 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..















 Sommaren är härlig med alla sina färger, blommor och grönska, dessa bilder är alla tagna hemma på våran gård, tyvärr inte med min egen kamera eftersom min laddare blev kvar i Stockholm och ingen ny har jag hunnit införskaffa, men jag har ju en snäll dotter som lånade ut sin då jag fick fotoabstinens och hennes kamera är bra den med. Upptäckte att min header börjar vara lite väl mörk och vintrig men det får jag fixa sen.
Jeanette <3

Kommentarer
Johanna

Härligt med sommar & vackra blommor :)

Headern blev kanonfin !

// Johanna

2011-06-14 16:38:16
Jeanette

Tack snälla Johanna det tur jag har dig som kikar in och kommenterar det är så kul med en liten kommentar =)

2011-06-14 18:11:00

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu