Helgen

2011-03-21 09:45:43 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..









 Busan busar !!

Dagens inlägg fick bli lite bilder på svärmor och Holgers busiga papegoja Busan, det var allt jag fick i fotoväg när det gäller djur den här helgen, och jag är lite sur (nog för att det var kul att fota henne ) för i helgen under min och Gorbys träningsrundor såg vi både en ekorre på lördag och en vit fin hare på söndag, och hade jag med kameran då ??? svar nej, det hade kunnat bli kanon bilder för ekorren satt på en gren inte så högt upp och åt på sin kotte med sin fina ludna svans uppfälld och han brydde sig inte alls om mig när jag kom och gick, så där hade det kunnat bli kanon bilder. Sedan under skidturen på söndag ja då kom det en hare skuttandes och den blev rädd till en början men sedan stanna den upp och tittade på oss, så där hade man också kunnat ta kanon bilder!!! men ja vad har man lärt sig jo ta alltid med kameran. Vi har även denna helg hunnit med att gratta en vän som blev 40 år och svärmor som blev äldre =). 

Jeanette <3

Kommentarer
Johanna

Å vilken gullig "gojja" är det en Grå Jako. En sådan ville jag ha när jag var liten :)

// Johanna

2011-03-22 19:16:07
Mamma

Vafalls! är Grå Jakon kvar. Det var väl han som brukade skrika piiiickooo!

2011-03-22 20:28:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu