Helgen

2011-05-16 16:22:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




 I helgen har vi varit hos min svärfar för pendling till Överkalix på hundutställning både lör och sön lite naturfotografering har jag också hunnit med.



 Tjejerna har fiskat i hamnen och E fick en fin och stor brax som fick simmat tillbaka i havet igen.





 På lördag var det Gorby jag ställde ut för domaren Nils Molin och vi fick en slät etta med Kritiken: Very good. Goda propositioner. Acceptabelt nosparti. Bra stop och bett. Korrekt placerade öron. Bra kropp. Goda frambensvinklar men alltför fallande kors.Rör sig dock med godtagbar steglängd Bra päls. 
Så vi var nöjda och glada.


Söndag ställde jag ut Zita svärfars norrbottensspets.








Under helgen såg man många hundraser både stora och små och även trötta för ack så trött man blir av utställning tänkte nog vovvarna det är mycket roligare att springa och busa i skogen.
Jeanette <3

Kommentarer
Johanna

Finaste Gorby, ni var så snygga i ringen.Nu satsar ni väl på skogsprovet, det kommer att gå galant.

Ha det fint!

// Johanna

2011-05-17 22:21:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu